Shop Mobile More Submit  Join Login
About Film & Animation / Hobbyist Liam VickersMale/United States Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Core Membership
Statistics 7 Deviations 134 Comments 11,196 Pageviews
×

Newest Deviations

Gobblety Tobblety Character - Gobblety Tobblety :iconliamvickers:LiamVickers 12 0 Gobblety Tobblety Character - Patty :iconliamvickers:LiamVickers 8 0 Gobblety Tobblety Character - Skip :iconliamvickers:LiamVickers 13 4 Design Season 3 :iconliamvickers:LiamVickers 15 6 Subject 104 is Too Dang Cute :iconliamvickers:LiamVickers 9 1 Adorable Antagonist :iconliamvickers:LiamVickers 22 15 Kali Aimes :iconliamvickers:LiamVickers 25 18

Favourites

Chain Reaction :iconvynalline:VynalLine 16 20 PuppetGAME Door Guy :icontoanyour:ToanYour 2 2 Stamp: Design :iconnohrprincess:NohrPrincess 5 1 Subject 104 :iconsunsona:sunsona 16 1 Kali and John :iconaqua888:Aqua888 12 0 Creepypasta - DESIGN :iconraygirl:raygirl 62 14 Julie Drawing Her Own Fanart :iconhollen36:Hollen36 54 10

Activity


Journal

No journal entries yet.

deviantID

LiamVickers's Profile Picture
LiamVickers
Liam Vickers
Artist | Hobbyist | Film & Animation
United States
Hey! I'm 19 years old, and I'm bored enough, often enough to write a crap ton of horror stories! I narrate them on my YouTube channel! Pretty much all of my super shitty art has to do with those stories.
Interests

Comments


Add a Comment:
 
:iconsudhanl:
sudhanl Featured By Owner 1 day ago  Professional Digital Artist
I've always loved your other work and listened to them before. But I stumbled onto Design last night and I've been binge listening. I literally can't stop O_O Keep it going! ^_^
Reply
:iconnatsv:
Natsv Featured By Owner 6 days ago
Ive been listening to Design and ive gotta say its pretty great!! Keep up the good work man!!
Reply
:iconangelthebigdreamma:
AngelthebigdreamMA Featured By Owner Apr 4, 2017  Student
I love your story and visual novel of "A cold love story " it touched my heart. ^-^
Reply
:iconliamvickers:
LiamVickers Featured By Owner Apr 9, 2017  Hobbyist Filmographer
Haha, well thanks! Glad you enjoyed ^_^
Reply
:iconpaladinrebel8:
PaladinRebel8 Featured By Owner Dec 28, 2016   Digital Artist
HAPPY BIRTHDAY! 
Reply
:icondanielscustomizables:
DanielsCustomizables Featured By Owner Dec 27, 2016  Hobbyist Artisan Crafter
Happy Birthday!!!
Reply
:iconjackhighwind:
jackhighwind Featured By Owner Dec 4, 2016
did you made some pokemon comic strips? if so what happen to them?
Reply
:iconbomi-bun:
Bomi-Bun Featured By Owner Oct 20, 2016
Just out of curiosity, why are most of the main characters of your stories named John?
Reply
:iconliamvickers:
LiamVickers Featured By Owner Oct 20, 2016  Hobbyist Filmographer
Ha! Exceptionally average name for and exceptionally average character, I suppose ^_^ 
Reply
:iconbomi-bun:
Bomi-Bun Featured By Owner Oct 20, 2016
Haha, you should have made his last name Smith. That would be pretty funny.
Reply
Add a Comment: